Algemene voorwaarden

AANMELDING

Aanmelding voor de door ons aangeboden diensten/trajecten/programma’s geschiedt middels inzending van het door Van Eijnsbergen & Partners ter beschikking te stellen aanmeldformulier.
Het formulier biedt opdrachtgever ruimte om, daar waar passend geacht bij de opdracht, Van Eijnsbergen & Partners te voorzien van persoonsgebonden informatie, nodig om tot een passende offerte te kunnen komen en de opdracht naar behoren uit te kunnen voeren. Mogelijk inclusief consultatie opdrachtgever.
Daar waar sprake van aan de gezondheid van de medewerker/onze cliënt gebonden programma’s, waaronder psychologisch en/of psychiatrisch belastbaarheidsonderzoeken, is verwijzing van de aan de organisatie gebonden bedrijfsarts vereist. Bij aanmelding zal desgewenst apart contact opgenomen worden met de bedrijfsarts t.b.v. vraagstelling en/of doelstelling van het onderzoekstraject.
Na akkoord van de offerte wordt medewerker/cliënt uitgenodigd voor de start van het traject.
Wij gaan er hierbij vanuit dat u zich heeft gehouden aan de gestelde condities zoals omschreven in de offerte, passend binnen de geldige privacywetgeving en meenemend hetgeen gesteld in onze algemene voorwaarden.

PLANNING & TRAJECTVERLOOP

Bij de meeste trajecten zal in de offerte een programma en planning opgenomen worden. Deze dient als richtlijn gezien te worden en geeft opdrachtgever alsmede medewerker/cliënt inzage in de te verwachten tijdspanne nodig om het traject te voltooien. Er kunnen zich hier casusafhankelijk wijzigingen in voordoen, waardoor wij soms genoodzaakt zijn af te wijken van de eerdere planning. Dit kan o.a. te maken hebben met mogelijke onderliggende complexiteit van de ervaren problematiek of onvoorziene omstandigheden.
Deze vrijheid in ons professioneel optreden, alsook de volledige medewerking van de cliënt zijn noodzakelijk om te komen tot een kwalitatief, helder en zo constructief mogelijk resultaat.
Wij zullen, bij substantiële wijzigingen in het traject, opdrachtgever zoveel mogelijk tussentijds op de hoogte houden/ te woord te staan voor wat betreft de procedurele voortgang van het traject.

BEROEPSETHISCHE WERKWIJZE

Rechten & Plichten cliënt in lijn met de beroepsethische code zoals vastgesteld door de
beroepsvereniging het NIP en geldende privacywetgeving.

Alles wat besproken wordt met psycholoog of medewerkers van het bureau valt onder strikt persoonlijke en vertrouwelijke informatie en geeft derhalve geheimhoudingsplicht.
Bij belastbaarheidsonderzoeken (bij ziekteverzuim) en ontwikkelassessments (bij preventieve interventie of in het kader van ontwikkelingsbehoefte) zal na de bespreking van de verkregen resultaten voortvloeiend uit het onderzoek gemiddeld binnen 3 weken als eerste de conceptrapportage ter beschikking worden gesteld aan cliënt. Cliënt krijgt ruimte om, daar waar het gaat om feitelijke onjuistheden, verzoeken tot aanpassing in te dienen. Dit geldt niet voor onderdelen die de diagnose, professionele opinie of interpretatie van de diagnostiek betreffen.
Daar waar psychologen de verzoeken tot aanpassing professioneel ervaren te kunnen verantwoorden zullen deze verzoeken worden gehonoreerd, leidend tot de definitieve rapportage(s).
Voor de reactie op de conceptrapportage hanteren wij een standaard reactieperiode van 5 werkdagen.
Voor het wel of niet verkrijgen van een akkoord op de definitieve rapportage(s) hanteren wij 2 werkdagen. Wij verzoeken cliënt zijn/haar keuze kenbaar te maken middels het te ontvangen accorderingsformulier.
Cliënt heeft het recht op blokkering van vrijgave van informatie, alsmede het recht op staking van het traject of het vernietigen van bij ons over de cliënt verzamelde gegevens, zonder opgaaf van reden.
Van Eijnsbergen & Partners kan geen verantwoordelijk dragen voor de gevolgen van keuzes gemaakt door de cliënt, daar waar dit in het mogelijke nadeel werkt voor opdrachtgever, verwijzer en/of de cliënt zelf.

Bij het verkrijgen van akkoord zullen wij de rapportages verzenden aan partijen zoals aangegeven op het voorblad van de rapportages en zoals vóór de start van het onderzoek is aangegeven en bekend gemaakt.
Wij maken bij het opstellen van de rapportages een duidelijk onderscheid tussen gegevens t.b.v. medisch dossier/ (bedrijfs-)arts (volledige versie) en gegevens t.b.v. werkgever/HRM (managementversie).
De geldigheidsduur van onze rapportages bedraagt maximaal 2 jaar, tenzij van rechtswege anders is bepaald.

Niet tevreden? Praat er met ons over.
Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Als u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen. Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht vertrouwelijk bespreken met een klachtenfunctionaris van NIP Klachtenregeling. Dit kan door een mail te sturen naar nip@klachtencompany.nl of via het klachtenformulier.

Algemene voorwaarden Van Eijnsbergen en Partners

Voor onze algemene voorwaarden Klik hier

Progressie door inzicht